three things

Topp HÄR, pälsväst HÄR, vans HÄR.
 
Tja. Idag har jag missat bussen, lyssnat på massor av musik då alla mina friends försov sig/var sjuka/hade mens/m.m haha:(, haft matteprov som gick rätt okej bra, nästan somnat i soffan, gjort klart det sista så att jag snart får övningsköra (tagga!!!!!), köpt nya underkläder, lagat mat, ätit ett halvt kakpaket och snart tänker jag sova. Imorgon ska jag äntligen köpa ett nytt gymkort, och fira pappsen som fyller år.Jaja, ttyl!

  2 kommentarer på "three things"

Postet av: ♫♪ sandra
nice!
Svar: Tack!
Sofie Backlund
2013-10-10, 12:01:26
URL: http://www.sandramusic.spotlife.se
Postet av: Jennifer
Älskar skorna! :-D
Svar: Jag med!! :D
Sofie Backlund
2013-10-10, 16:34:00
URL: http://typisktjennifer.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria