tips

Var på Lager 157 med pappa idag och hittade dessa jeans. Har ett par i samma modell fast blå sen tidigare och tycker om dom jättemycket så passade på att köpa ett par svarta också eftersom mina gamla Dr.denim har tappat färg osv. Det bästa av allt är nog att de bara kostar 150 kronor, så jäkla värt! + att de sitter tight hela vägen ner vilket är väldigt viktigt för mig när jag ska köpa jeans. Så dessa tipsar jag verkligen om! Vet inte hur bra färgen håller på dessa osv, men det är ju inte så dyrt att köpa nya direkt. 
 
Var även på Willys och köpte en ny värmespray till håret. Har aldrig testat denna och tycker det är jättesvårt att avgöra om en värmespray är bra eller inte, vet riktigt inte hur man ska kunna testa det egentligen? Men denna ska även hålla håret rakt i upp till tre dagar. Ser verkligen fram emot att prova och se om den håller vad den lovar, har faktiskt svårt att tro det men upp till bevis! Återkommer sen när jag har testat ;) Kostar för övrigt runt 70 kr på Willys. 
 

  1 kommentarer på "tips"

Postet av: Anonym
är dom lika svarta som dr denim eller är dom en mer gråare svart färg?:)
Svar: Dom är lika svarta! Vet dock inte hur bra dom håller färgen, men än så länge är dom kolsvarta :)
Sofie Backlund
2013-10-23, 23:04:13

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria