02:07

Hej mitt i natten. Tänkte bara göra ett snabbt inlägg innan jag går och lägger mig. Jobbade hela dagen idag (igår) och ska jobba imorgon också (idag, hehe) så blir lite kasst med uppdateringen men ska försöka blogga lite imorgon efter jobbet. Har precis kollat på film med Edvin och ska försöka sova nu, vet inte hur det kommer gå eftersom jag sov tre timmar efter jobbet haha.. Hörs imorrn♥

  2 kommentarer på "02:07"

Postet av: Cornelia
Åå va fin du är!
2013-09-08, 10:59:33
URL: http://corneliaww.blogg.se
Postet av: Josefin
Jättefin blogg! Mycket inspo som jag gillar :D
2013-09-08, 11:04:58
URL: http://sjuttoon.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria