fall 2013

Fina stickade tröjor, gärna v-ringade, en guldig klocka, de perfekta svarta jeansen (vart?!), en leopardmönstrad triangelbh, beanies, ett par lite tightare mjukisbyxor, en väska som liknar den från Celiné (tar gärna emot en äkta om någon känner för att ge bort en sån :P), ljusa nagellack och stora halsdukar.
 
En del av det jag vill köpa i höst, finns massa mer saker men har fortfarande inte hittat en väska full med pengar (det jag väntar på liksom), haha. Nä, men man får ta lite i taget. Ska även börja spara lite pengar tänkte jag, måste ju ha till kommande resor (en, kanske två, solsemestrar nästa sommar och så vill jag till London igen också). 
 

  2 kommentarer på "fall 2013"

Postet av: MALIN
testa dr. denim om du inte redan gjort det, dom är dom perfekta svarta jeansen! finns på carlings! puss
Svar: Har haft svarta dr.denim tidigare och dom är nog bäst som du säger, är ju dock inte "riktiga" jeans men får nog bli ett par igen! :) puss
Sofie Backlund
2013-09-16, 07:06:04
URL: http://malinkirstine.devote.se/
Postet av: Emma
Dr Denim ja! finns absolut inga bättre jeans, någonsin! sitter som en smäck och man får superfin rumpa ;)
Svar: Det har du rätt i ;)
Sofie Backlund
2013-09-23, 21:58:50

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria