fråga/svar

Fick en del frågor om vart jag köpt mina jeans så tänkte att jag kunde svara i ett inlägg. Köpte dom på Gina Tricot för typ ett år sedan men tror det finns liknande kvar, det är dom med dragkedjor längst ner och de kostar 499:- Slitningarna har jag dock gjort själv, inte alls svårt. Klippte bara lite hål med en sax och slipade lite med ett sandpapper. Sen blir slitningarna typ snyggare när man har tvättat dom också.

  0 kommentarer på "fråga/svar"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria