i'm back

Hej babes. Ska lämna in datorn i skolan imorgon och se om dom kan fixa den. Fick i alla fall lite tips från några söta läsare om vilka program jag kan använda istället, tack♥ Pixlr.com har jag faktiskt använt mig av förut men tänkte inte alls på det nu, funkar ju ungefär likadant som photoshop, så kör på det nu tills jag får det andra att funka! 
 
Kom hem från farmor för någon timme sedan, har ätit pannkakor och pratat om allt möjligt, så mys. Har haft studiedag idag så sov hos Sophie igår och idag åkte jag hem vid tre, sen mös jag lite med Edvin som desperat var tvungen att komma hem till mig för att spela GTA på sitt xbox som han lämnat här haha. Vill bara att den här skolveckan ska ta slut så det kan bli helg, På fredag har jag och Edvin varit tillsammans i ett år och fyra månader och på lördag morgon åker vi tåg till Västerås för lite shopping och sen sover vi där också, längtaaar.
 

  0 kommentarer på "i'm back"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria