kisses

Tjaa. Idag efter skolan gick jag hem till bästa mormor och fikade. Senare hämtade pappa upp mig och vi åkte till Kalles bilskola för att gå på introduktionskursen, så sjukt långtråkigt haha, höll på att somna flera gånger. Men nu är det nära att jag kan börja övningsköra iallafall, lite nervöst ju men ska samtidigt bli roligt. 
 
Är för övrigt sjukt skoltrött, redan. Har inte alls vant mig och känner inte direkt nån motivation. Usch, vill inte:( Imorgon ska jag i alla fall träffa min kusin och färga hennes hår. Resten av veckan är än så länge oplanderad, förutom att jag ska jobba i helgen. Har som tur är en del saker att se fram emot nu, nästa helg ska jag och Edvin åka hem till mamma i Västerås och gå på stan och fira mamma som jag skrev tidigare, sen på höstlovet ska vi åka till Skåne i några dagar och förhoppningsvis dyker det upp nån rolig halloweenfest här hemma. Efter höstlovet får vi hämta vår lilla kattbebis och sen har vi praktik och därefter jullov. Snart jul haha, helt sjukt om man tänker att det bara är ca tre månader kvar..

  5 kommentarer på "kisses"

Postet av: Anonym
Vad har du för kamera?
Svar: En nikon D60 :)
Sofie Backlund
2013-09-17, 23:37:30
Postet av: Anonym
Vilken linje går du?
Svar: Sam :)
Sofie Backlund
2013-09-18, 06:46:41
Postet av: Mögel
alltid toppen ... jag Älskar din superfint blogg :)
Postet av: Filippa
Jätte snygga brillor!
Svar: Tackar! :D
Sofie Backlund
2013-09-19, 19:59:29
URL: http://kronholm.blogg.se
Postet av: elin wahlberg
snygging där!
Svar: Taack snyggo!
Sofie Backlund
2013-09-21, 00:28:08
URL: http://elinwahlberg.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria