monday

Dagens klädsel: Mina "trasiga" jeans, vit t-shirt, grå munkjacka, skinnjacka och converse.

Dagens frisyr: Utsläppt och uppsatt i en bulle lite till och från.

Dagens smink: Concealer, puder, bronzer, eyeliner, ögonbrynspenna, masara och lite ögonskugga.

Dagens händelse: Vardagslyxade och gjorde chokladfondant och kollade på film med min bättre hälft.
Dagens planer: Av det lilla som finns kvar av dagen ska jag kolla på serier och sen sova.
Dagens vill ha: Ledighet, pussar, lön och vår lilla kattunge.
Dagens saknad: Mina kusiner i Skåne.
Dagens mat: Pasta med kycklingsås.
Dagens kärlek: Edvin såklart, alltid.
Dagens humör: Kär, lycklig och lite förvirrad.
Dagens köp: Ingenting faktiskt, men hittade ett par perfekta svarta jeans som jag hade köpt om jag hade haft lite mer pengar för tillfället.
Dagens telefonsamtal: Med farmor om kräftskiva, med mamma om kattunge och med pappa om lite allt möjligt.


  0 kommentarer på "monday"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria