next month

Nästa månad, har jag lovat mig själv. Skulle egentligen börjat gymma denna månad men blev inte något med det, haha. Ska även köpa gainerpulver (typ som proteinpulver fast med mer kalorier i) och dricka en eller två gånger om dagen så jag förhoppningsvis går upp några kilo.
 
Någon som har något tips på bra gainers som funkar och som smakar gott??

  3 kommentarer på "next month"

Postet av: Tyra
Gå in på gymgrossisten.com och kolla, där har de massor! Godast är typ hallselnöt & något blandat med mjölk, smakar typ krämig nötig oboy då haha. Så tips, blanda inte med vatten.. lycka till!
Svar: Tack så mycket för tipset!!
Sofie Backlund
2013-09-05, 23:36:22
URL: http://ttyras.wordpress.com
Postet av: ida
kan du snälla länka ditt inlägg om shopping i london i något inlägg eller något, har helt tappat bort det :)
2013-09-07, 20:07:10
Postet av: du vet vem om du tänker efter
drick cola ist, mycket bättre
Svar: Mycket möjligt..
Sofie Backlund
2013-09-14, 12:29:41

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria