säljer helt ny väska

Säljer denna väska från Romwe. Fick hem den igår och tyckte att den var liite för stor för lilla mig, annars är den skitsnygg. Anledningen till att jag säljer den här är för att leveranstiden var ca 3 veckor och det kommer förmodligen dröja 3 veckor till innan jag får tillbaka mina pengar om jag skickar tillbaka den. Så tänkte kolla om det är någon av er som är intresserad av att köpa den? Kortare leveranstid om ni köper den av mig, haha ;)
 
Nypris: 330 kr 
Mitt pris: 200 kr 
 
Finns på Romwes hemsida HÄR (står att den är 57cm men det stämmer inte, den är ca 40cm) 
 
Och en till sak, undrar om det är någon som säljer en sån topp på bilden? Från Bikbok i storlek XS. Slutsåld överallt:( Maila mig: [email protected] eller skriv till min kik: hannnasofie isåfall! PUSS

  2 kommentarer på "säljer helt ny väska"

Postet av: johanna
Har en sån topp i storlek S som är för liten för mig som annars är en S. Dock har bygeln åkt igenom tyget på ena sidan, den var så när jag fick den det är nog något som går att sy igen. Aldrig använd, beställde en blommig och fick en svart.

Om du är intresserad så maila, lämnar min mail i kommentarsgrejen! :)
2013-09-06, 00:39:12
Postet av: E
Hej!
Har kikat dig ang. väskan:)
2013-09-06, 07:28:33
URL: http://fashionwardrobe.devote.se

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria