sleepy sunday

Bild från min instagram, för er som vill följa mig så heter jag även där "sofiebacklund".
 
Heej. Var ju i Västerås i fredags och hjälpte till med flytten, nu har vi iallafall flyttat till det nya huset och det är aaasnajs! Jättestort, stor trädgård och ligger precis vid en badstrand (inte så aktuellt nu kanske haha men i sommar). Får se när jag åker dit igen men jag och Edvin ska iallafall dit den 28e och fira mamma som fyller år då, blir nog bra. Och för er som inte fattat så har min mamma alltså flyttat till Västerås och bor med sin kille! 
 
Igår jobbade jag och på kvällen kom Edvin hit och vi åt Mcdonalds och kladdkaka till efterrätt (satsar redan nu på beach 2014). Sen kollade vi på Snabba Cash som varken han eller jag sett, lite efter hehe. Idag har vi bara chillat och det ska jag nog fortsätta med ikväll, puss.

  0 kommentarer på "sleepy sunday"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria