sunday

Min klädställning just nu, måste fylla på med lite nytt ;)
 
Har varit på Lager 157 med Lovisa idag, var även inne en sväng på Bikbok och hittade två tröjor som jag ska köpa imorgon. Nu ska jag kolla på ett avsnitt PLL och sen ska jag gå och handla och laga mat för senare kommer Edvin hit. Vet inte om jag sagt det, men min pappa är bortrest så jag har varit hemma själv i några dagar. Har handlat och städat helt själv, vuxenpoäng till miiiig, haha. I fredags hade jag som sagt tjejkväll här med mina brudar och igår var det kräftskiva hos Jennifer, ska lägga upp lite bilder från det sen tänkte jag. Ska försöka svara på frågorna i frågestunden ikväll eller imorgon också! Pyss o kjam
 
Är förresten med och tävlar och ett kit med gelenaglar HÄR! 

  1 kommentarer på "sunday"

Postet av: JOSEFIN
snyggt!
2013-09-02, 19:03:59
URL: http://dear-soul.blogspot.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria