Svar på frågestunden del 1

Postat av: Lisa
När du började äta p piller, strulade det väldigt mycket för dig då? Va det jobbigt eller var allt med dig som innan?
Jag äter neovletta p-piller, dom som typ alla får från början. Det som jag märkte av var väl typ att jag var lite deppig de tre första månaderna, kan dock inte veta säkert om det berodde på just p-pillerna men det är tydligen ganska vanligt. Men nu har det gått över, dock får jag sjukt mycket mensvärk vilket jag inte hade innan.. Men det kan också bero på att jag brukar skjuta upp mensen.
 
Postat av: Anonym
 
Berätta lite om din och edvins relation! ni ser så söta ut tsm.
Oj, vet inte riktigt vad jag ska berätta haha! Vi har väl en ganska normal relation tror jag, vi driver med varandra typ hela tiden, kan prata om typ allt med varandra och vi åker longboard tsm<33 Hahah nä, men den var svår ju, finns så mycket att berätta kan inte skriva allt.. Hihi taack<3
 
 
Postat av: Elin
Har du några planer inför framtiden? Jobb, boende osv!
Har inga direkta planer och vet inte än vad jag vill jobba med, men vet i alla fall att jag inte vill bli nån svennemorsa som skaffar barn och hus innan man hunnit göra saker. Jag vill typ resa, gärna till USA. Sen vill jag nog bo i lägenhet tror jag.
 
Postat av: Therese

Hur känner du för Edvin? Asså, berätta dina känslor för honom, och hur erat förhållande set ut. Jag är ju som ni förstår kär i edvin haha, lite svårt att förklara mina känslor för honom men jag älskar honom jättemycket och han kan alltid få mig glad. Som sagt så driver vi med varandra väldigt mycket (vi har ju våra seriösa stunder också såklart), vi är väldigt lika på många sätt men samtidigt olika vilket är väldigt bra, det känns som att vi passar så himla bra ihop.

 

Vilken är din favorit outfit? Visa bild! Oj vad svårt, har ju massor.. Men gillar den här som jag gjorde för ett tag sedan, nu på hösten skulle jag dock byta ut linnet mot nån slapp långärmad tröja.

 

Kan du länka dina/din spotify listor? Om du har! Har en som jag uppdaterar väldigt sällan, så vissa låtar är jättegamla haha, men här är den: http://open.spotify.com/user/jessicab69/playlist/3M1frS7aiQQVlxTBHrbvkj

 

Är Edvin en pojkvän som överraskar? Han själv påstår det haha ;) Men han överraskar väl inte så jätteofta, men när han väl gör det blir man ju extra glad.

 

Brukar du & Edvin umgås med varandras vänner? Alltså, att ni umgås med dina & sen tvärtom. Vi har nästan bara gemensamma vänner, så ja det gör vi!

 

Vilka är dina förebilder inom musik? Har nog ingen förebild direkt, lyssnar på det mesta!

 

Vilken artist tycker du bäst om? Har ingen favorit sådär, men OneRepublic är ju fett bra.

 

Har du och Edvin någonsin funderar på att göra slut, när ni tillexempel bråkat? Nej det har vi inte!

 

Brukar ni bråka mycket? Du & Edvin. Nej inte alls ofta, tjafsar gör man ju lite då och då men att vi verkligen bråkar händer nästan aldrig.

 

Vad tycker dina föräldrar om Edvin? Hahah! Din blogg är bra & du är superfin,:) Dom tycker jättemycket om Edvin, svärmorsdrömmen liksom ;) Taack, glad jag blir!! 

 

Gammal bild haha, hade verkligen asmörkt hår :o

 
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 

  0 kommentarer på "Svar på frågestunden del 1"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria