Svar på frågestunden del 2

Hur gör du spegelvända bilder? Gör det i Photoshop, öppnar en ny tom bild och klistrar in två likadana bilder. Sen vänder jag bara på den ena bilden och sätter den emot den andra, svårt att förklara med ord men kolla youtube!

 

framtids drömmar? :) Flytta hemifrån, resa mycket, och senare skaffa barn osvvv

 

Finns det någon/några du saknar som du ångrar att du förlorade kontakten med? Ja, det finns folk jag saknar men jag anser att det fanns en anledning till att jag tappade kontakten med vissa, men visst är det tråkigt ändå.



Vart tränar/Gymmar du? Tränar inte just nu men ska snart börja igen på Motionsform, dock får man egentligen inte gymma där när man är under 18 men min pappa har gymmat där så "står" under honom.

 

Hur länge tror du att du och Edvin kommer hålla ihop? Lite konstig fråga, har absolut ingen aning men vill såklart att det ska hålla länge och nu känns det som det. Men tycker det känns så töntigt att säga att vi kommer vara tillsammans tills vi dör<333 Vad som helst kan ju hända liksom, men nu tror jag iaf att det kommer hålla länge!

 

vad är det för olja som är bra för håret om det ska växa fortare? kram! Ricinolja sägs få håret att växa fortare, har dock inte provat men många säger att det funkar! Finns på apoteket bl.a. :) Kram<3

 

har du någon idol?:) Nej! :)

 

Är du nöjd med din kropp? Om svaret är ja, vad är du mest nöjd med? Om svaret är nej, vad vill du ändra på? Är inte jättenöjd med min kropp, försöker ju att gå upp några kilo i vikt och ska börja träna och bygga lite muskler. Vissa dagar är man mer nöjd och vissa dagar är man mindre nöjd.

 


  0 kommentarer på "Svar på frågestunden del 2"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria