tionde september

Tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg. Slutade vid två och träffade Lovisa en stund, sen åkte jag hem och gjorde lite mat. Har hunnit städa lite och ska snart hoppa in i duschen och sen skriva klart en uppgift, yay. Är så sjukt otaggad på skolan, vill bara ha heeelg. Ska dock jobba i helgen igen, eller i allafall på lördagen, men det är ju värt det sen när lönen kommer! Kanske kommer något mer inlägg lite senare, love.

  0 kommentarer på "tionde september"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria