upd.

Hej, vill blogga men kan inte:)))) SÅ jvla helvetes frustrerande. Installerade precis om mitt Photoshop men icke, funkar forfarande inte och nu visar det sig att det är andra saker på datorn som inte funkar. Kan till exempel inte klicka och dra en bild till en annan mapp osv. Jättebra att jag inte har någon som helst aning om vad jag ska göra åt saken? Vet ju inte om det är virus, grafikfel eller nåt annat fel. Vill bara slänga ut den här tegelstenen till dator genom fönstret och aldrig mer se den!!! Och som den perfektionist jag är så har jag inte direkt lust att blogga när jag inte kan göra collage eller göra bilderna finare i Photoshop. /arg sofie

  3 kommentarer på "upd."

Postet av: Anonym
Testa picmonkey.com eller pixlr.com ! Jag andvänder mig av båda sidorna och det funkar jättebra! Visst det är inte alls lika bra som photoshop med det funkar faktiskt väldigt bra! Kram
Svar: Tackaar!!
Sofie Backlund
2013-09-23, 15:50:37
Postet av: Anonym
Du kan göra collage på "Picasa" (man måste dock ladda ner det till datorn) du kan redigera bilder där också :)
Svar: Ja just det, tack för tipset! :)
Sofie Backlund
2013-09-23, 18:05:26
Postet av: Agnes
Testa ladda ner Gimp!! Typ exakt likadant som photoshop! :)
Svar: Tack för tipset! :D
Sofie Backlund
2013-09-25, 00:26:05
URL: http://www.agnesjansons.se

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria