11 saker ni kanske inte visste


Jag blir lätt irriterad och har typ inget tålamod, men det brukar vända rätt snabbt haha.
Jag är har väldigt lätt för att börja gråta, kan ibland gråta för att det inte finns några flingor hemma typ.
Jag är jättepedant.
Jag har ätit samma yoghurt till frukost sen jag var typ 4 haha..
Jag hatar dagar då jag inte har någonting planerat att göra, blir så rastlös.
Jag tycker det är jätteroligt att sminka mig.
Jag äter choklad i princip varje dag.
Jag har bra självförtroende, har lärt mig att sluta bry mig om vad andra tycker för det är så sjukt onödigt.
När jag var liten sålde jag små akvariesniglar på blocket, tjänade ihop över 600 kr på det haha.
När jag har tagit studenten ska jag jobba och sen åka till USA eller Australien.
För några år sedan fick jag ett erbjudande från en modellagentur i England, men var tyvärr för kort då. Vet dock inte om jag skulle vilja göra några modelljobb..

  2 kommentarer på "11 saker ni kanske inte visste"

Postet av: Aimina
Hur lång är du nu? :)
2014-02-02, 14:24:21
URL: http://aimina.blogg.se
Postet av: Stina Mattsson
Så kul att läsa! :D
2014-02-02, 19:50:16
URL: http://www.kungstina.com

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria