bad day

Hej! Sorry för kass uppdatering i helgen men har verkligen inte haft någon lust och har haft annat för mig. Idag har varit en riktig skitdag om jag ska vara ärlig, har inte kännt för att göra nånting, har inte ens ätit något sen i morse.. Har inga planer för kvällen heller, ska väl få i mig nån slags mat och sen kolla serier och sova typ. Är förhoppningsvis på bättre humör imorgon så jag kan blogga lite! Puss
 

  1 kommentarer på "bad day"

Postet av: Sofia
finis!
2014-02-16, 21:00:06
URL: http://byfia.com

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria