i loved you first

 
 
 
 
Lite mer julklappar jag fick av familjen. Önskade mig nästan bara pengar i år, villket är väldigt ovanligt då min önskelista oftast är vääldigt lång.haha. 
 
Idag är en dålig dag, igen. Typ sämsta början på året, men inte helt oväntat. Har så mycket i huvudet som jag bara vill skriva ner, tycker faktiskt väldigt mycket om att skriva. Men att skriva allt jag tänker på bloggen känns lite väl personligt, men nån dag kanske jag kommer skriva. 
 
Hade hur som helst väldigt roligt med mina fina vänner igår, dock spårade det lite efter tolvslaget och jag somnade inte förrän klockan 6 typ, hade väl inte gjort så mycket om det inte var för att jag skulle upp och jobba klockan 10 haha. Är lagom slut nu kan man säga, ska äta choklad och kolla på gossip girl och sen sova LÄNGE. puss

  2 kommentarer på "i loved you first"

Postet av: Tyra
Skriv ner allt du har i ditt huvud på ett papper och lås sedan in det i en låda, riv sönder det eller bränn upp det så kommer det (tro det eller ej) känns som att en liten tyngd släppt från dina axlar, värt att testa i alla fall! :)
Svar: Låter faktiskt som en bra idé, kanske borde testa det! :) Tack för tipset!
Sofie Backlund
2014-01-01, 22:52:34
Postet av: Ellinor
Jättefin blogg du har! :)
Svar: Taack! :)
Sofie Backlund
2014-01-01, 22:55:41
URL: http://enellinor.webblogg.se

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria