just ordered

Beställde precis hem denna, kunde inte hålla mig hehe. Den kostade 267:- med frakt, så det var ju inte särskilt dyrt. Hade lätt velat beställa hem mer men tycker det är lite risky att beställa från nåt annat land om det nu inte skulle passa, då måste man ju betala frakten tillbaka osv.. Så det fick bli en tshirt, den kan ju knappast sitta helt fel iallafall tänker jag. Får hoppas på att denna är lika snygg i verkligheten!
 

  0 kommentarer på "just ordered"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria