smink till vardags

1. Fit me concealer från Maybelline, nr 15 (tror jag?) - använder den under ögonen och runt näsan och applicerar med en foundationborste från Ecotools. 
2. Lasting finish mineralpuder från Rimmel - applicerar med en kabukiborste som jag inte minns var jag köpte.
3. Solpuder från H&M - använder det för att skugga typ käkbenen osv, applicerar med en pudeborste från Primark.
4. Ögonbrynspenna från H&M, dark brown.
5. Eyeliner från Loreal, blackbuster. 
6. Ögonfransböjare från H&M och Cat eyes mascara från Maybelline. 
 
Sminkar mig oftast med detta till vardags, ibland skippar jag eyeliner eller använder ögonskugga osv, men oftast såhär. Fick en fråga om jag kunde visa hur jag fixar mina ögonbryn, så ska göra ett inlägg om det också så fort jag hinner. 

  2 kommentarer på "smink till vardags"

Postet av:
underbart smink! älskar den maskaran!:D
Svar: Jag med, så bra! :D
Sofie Backlund
2014-01-20, 19:00:18
URL: http://xolizzie.blogg.se/
Postet av: emma
fin blogg!
2014-01-20, 20:23:26
URL: http://emmalottaa.blogg.se

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria