Today



Vägra vinter:)))) Tröja från Gina, jacka från Sheinside, jeans från Dr.denim, skor från Nike.

Åkte till mamma idag vid 4 och stannar över natten. Imorgon är jag ledig och har no plans än så länge. Inga planer för helgen än heller, förutom jobb på söndag och så fyller Lovisa år. Har ju typ inte lust att göra nånting pga att det är vinter, kallt och mörkt:( Minns inte senaste vintern jag inte var depp, usch..

  2 kommentarer på "Today"

Postet av: Emelie
Snyggt! :)
2014-01-29, 19:44:24
URL: http://esh.webblogg.se
Postet av: Anonym
Vart kommer tröjan ifrån?
2014-02-01, 16:33:47

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria