stay the night

Köpte ett jättefint rosa glas igår haha, ska dricka ur det ikväll och se lite fab ut tänkte jag ;) haha.
 
Ska strax iväg och träffa tjejerna, vi ska laga mat och så innan dom andra kommer. Blir förhoppningsvis ett bra avslut på året! Hoppas ni får ett jättebra nyår och en bra början på 2014<3 Bloggar igen lite senare om jag hinner! P&K

  1 kommentarer på "stay the night"

Postet av: maja
varför och när gjorde du och Edvin slut?
2014-01-06, 16:21:55

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria