just ordered

Beställde precis detta. Bikinin från H&M och armbandet från JFR.se. Har velat ha bikinin lääänge, men har ju så sjukt många bikinis så behöver egentligen inte en till. Men kunde inte låta bli nu när den var så billig.
 
 

  2 kommentarer på "just ordered"

Postet av: Hanna
Vilken snygg bikini!!
Svar: Ja eller hur!!
Sofie Backlund
2013-07-02, 22:36:46
URL: http://www.facethefact.devote.se
Postet av: Rebecca
supersnyggt armband! är det dyr frakt på jfr?
Svar: Jag skrev in koden "NATT" så fick jag gratis frakt, men vet inte om den fortfarande gäller. Annars är frakten 29 kr!
Sofie Backlund
2013-07-02, 23:19:00
URL: http://hoffs.devote.se

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria