nytt

Solglasögon - Carlings, Linne - H&M, kabukiborste - Dollarstore (mjuuukaste ever), Proffs Oceanmist - H&M.
 
Holaa. Vaknade typ klockan sex imorse av att jag inte kunde andas genom näsan. Sen vid nio gick Edvin till jobbet och jag somnade i soffan när jag kollade på Twisted (asbra serie för övrigt). När jag vaknade igen gjorde jag mig i ordning och träffade Lovisa på stan, köpte linnet och solglasögonen idag. Nu sitter jag hemma hos mig med Agnes och Lovisa och vi ska snart rulla till statoil för att äta något och sen kommer det lite friends hit, blir nog trevligt! 

  2 kommentarer på "nytt"

Postet av: Leyla
Hello! Hälsa och ha så kul :)
2013-07-04, 21:37:24
URL: http://leylasener.blogg.se
Postet av: MALIN
trosorna i din header, vet du vart dom är ifrån??????
Svar: Det är bikinitrosor och jag köpte dom på Forever 21 i London! :)
Sofie Backlund
2013-07-06, 21:11:32
URL: http://malinkirstine.myshowroom.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria