sminkborstar

Funderar på att beställa hem ett gäng sminkborstar, dels för att jag inte har alla borstar jag behöver och dels för att jag tycker det är snyggt att dekorera med, hehe. Kan dock inte riktigt bestämma mig för vilken färg jag vill ha, men det lutar åt svarta, eller ljusa med svarta "toppar". Finns en hel del billiga set på olika sidor, nackdelen är ju bara att man inte vet hur dom känns.. 
 
Här är två sjukt billiga borstset:
Det svarta HÄR och det vita HÄR
 

  1 kommentarer på "sminkborstar"

Postet av: Anonym
Kan du inte göra ett inlägg lite senare om vilka borstar du köpt och om du är nöjd med dem osv? Skulle vara jättekul eftersom jag själv är på borstjakt, kram!
Svar: Jo men absolut kan jag göra det! Kram!
Sofie Backlund
2013-08-06, 01:34:46

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria