ur mobilarkivet

Sötnozen där!!! Har fått mig en liten bränna iaf, igår satt jag ute på balkongen i typ två timmar och tog bilden efteråt, sooo proud<3
 
Hej på eeer. Har inte kunnat blogga idag på grund av mycket fint väder. Verkar som nästan hela Sverige har haft upp emot 30 grader idag, inte helt fel. Har varit och badat med några kompisar i ett kalkbrott, finns inte så mycket att välja på när man bor i Örebro direkt så man får ta lantisbussen ut dit. Var som väntat svinkallt i vattnet men badade ändå två gånger, är dock rätt svårt att ta sig upp igen då man måste typ bergsklättra på väggarna haha! Blir typ helt svettig och skakig och tror att jag ska dö typ varje gång, men har klarat mig hittills iaf :P Ikväll har jag hängt med Fritz, Johan och Erik och nu ska jag sova var det tänkt, hörs imorrn! 
 

  0 kommentarer på "ur mobilarkivet"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria