collage

Fixade ihop ett litet collage med bilder från London, hade inte med mig kameran så det får bli lite halvsketna mobilbilder, men bättre det än inget. Så himla bra dagar vi hade där, älskar London och kommer defenitivt åka tillbaka! 

  1 kommentarer på "collage"

Postet av: Clara
Hur har du gjort det här collaget? Klickade precis in på din blogg och älskar den redan, jättemysig! :)
Svar: Jag har gjort det i photoshop! Åh tack så mycket!! :)
Sofie Backlund
2013-07-28, 14:58:38

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria