22:48

'
 
Tänk när man får inreda sitt eget hem, längtar inte aaalls. Bilderna i översta collaget är från weheartit och bilderna i det undre är från Zara home som har sjukt fina saker, ska lätt gå in där när jag är i Stockholm. Om det ens finns en Zara home i Stockholm..? Nån som vet?

  1 kommentarer på "22:48"

Postet av: MALIN
jo jag har förr mig jag läste om att dom hade öppnat ett nyligen..
2013-10-01, 23:24:52
URL: http://malinkirstine.devote.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria