träning

Fick ett gymkort av pappa igår som gäller i fyra månader, så nu är det all in igen som gäller. Gymmade ju innan jul men fick världens hosta som höll i sig i flera veckor och sen gick mitt gymkort ut och så orkade jag inte ta tag i det igen.. Ska köpa ett gainerpulver i helgen också, nån som vet något bra??

  3 kommentarer på "träning"

Postet av: sofia
Kör hårt!
Svar: Det ska jag! ;)
Sofie Backlund
2014-01-23, 10:07:37
URL: http://byfia.com
Postet av: Läkarstudent
Gainerpulver har i princip ingen effekt över huvud taget och den lilla verkan det har kan du lätt ersätta med 1dl mjölk högst 30 minuter efter avslutat pass :) lägg de pengarna på något mindre bortkastat istället! Tack för en grym blogg förresten!
Svar: Jaså? Har hört från många att det har funkat bra.. Men det kanske är olika från person till person.. Får se hur jag gör! Tack själv, glad jag blir!
Sofie Backlund
2014-01-24, 18:26:01
Postet av: Fotograf Annelie Malmgren
usch ja, jag borde verkligen börja träna igen,. svårt att komma igång igen efter julen. haha!
Nu blev jag lite inspirerad iaf ;)
Svar: Ja, det är ju det där med att komma igång som är det svåra, men sen blir det faktiskt rätt kul! Vad bra, kör hårt ;)
Sofie Backlund
2014-01-26, 22:05:18
URL: http://anneliemalmgren.blogg.se

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria