20.28

Två fina från Bikbok, ska köpa t-shirten någon dag i veckan tänkte jag. 
 
Hade myskväll med Sophie igår, först var vi och solade och sedan köpte vi lite gott på Ica och kollade på The killing hela kvällen. Idag vaknade vi sent och gick in till stan en sväng, efteråt köpte vi bär och gick hem och gjorde pannkakor. Ska snart åka och handla med pappa och sen ska jag nog vara hemma och städa, kul haha. 

  1 kommentarer på "20.28"

Postet av: Olivia
Åh vad fin blogg du har!
2013-08-27, 22:29:04
URL: http://www.oliviazzz.devote.se

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria