femme

T-shirt - emmas, från Gina tror jag, shorts - 2hand, armband - Ur&Penn, Thomas Sabo mm. 
 
Heej. Jag lever, konstig nog. Kom hem från hajken vid ett ungefär och är helt slut. Vi har cyklat och gått totalt 5,4 mil på två dagar, med all packning på ryggen. Dessutom cyklade (läs: kröp) vi upp för Ånnabodabacken. För er som inte vet vad det är så kan jag berätta att det är självmord att ta sig upp för den, tar aldrig slut heller. När vi var framme satte vi (killarna) upp tältet, och senare på kvällen gjorde lärarna upp en brasa och folk sjöng och spelade gitarr, mys. Har knappt sovit något inatt pga att det var så förbannat kallt, trodde inte det eftersom det var så himla varmt på dagen. Fick sova som ett klistermärke på Edvin för att inte frysa ihjäl haha. Nej, det här med tältning och vandra i skogen är inte riktigt mig grej hehe.. 
 
Ska till Edvin senare ikväll och bara ta det lugnt, ska ju upp och jobba imorgon också så känner inte direkt att jag orkar göra något speciellt ikväll. Ha en fin fredag! 
 

  1 kommentarer på "femme"

Postet av: Julclaude - Nudity is not a crime!
Snyggt! =)
Svar: Tackar! :)
Sofie Backlund
2013-08-27, 22:54:22
URL: http://vanissajulclaude.devote.se

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria