minibloppis

Hatar att ha massa onödiga plagg man inte använder i garderoben, ligger bara där och tar plats. Så därför har jag lite småbloppisar då och då för att bli av med grejerna. Kör på't igen och säljer detta på bilderna ovan.
 
Skinnväst från Only, köpt på Vero Moda, storlek 34, använd typ 4 ggr - 150 kr (100 kr vid snabb affär) 
Khakigrön jacka från H&M i storlek 34 - 100 kr 
Kilklackar från H&M i storlek 37, använda ett fåtal gånger - 100 kr (fraktas helst inte) 
 
Köparen står för frakten (som är mellan 30-50 kr) om något ska skickas. 
 
Intresserad av något? Skicka ett mail till: [email protected] eller skriv till min KIK: hannnasofie
 

  1 kommentarer på "minibloppis"

Postet av: Linnea
Hej, har bloppis på min blogg så kika gärna in och se om det är nåt som du gillar :D Kram
2013-08-30, 18:32:00
URL: http://linneaelinas.devote.se

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria