söker långhårig kattunge

Letar efter någon som säljer långhåriga kattungar, helst i närheten av Västerås eller Örebro, Stockholm funkar också. Det ska vara en hane och det behöver inte vara någon speciell ras, bara den är långhårig. 
 
Så är det någon som säljer kattungar eller känner någon som gör, maila mig på [email protected] 
 

  3 kommentarer på "söker långhårig kattunge"

Postet av: rebecca
you should go for a maine coon kitten. they are so cute :)
2013-08-16, 17:15:57
URL: http://rrribka.blogspot.com
Postet av: elinor
får kattungar snart, norska skogkatter! Titta in på min blogg om några veckor så kanske du får se några nyfödda små liv :)
2013-08-16, 21:54:29
Postet av: josefin
vad har du för "stil" på din bloggdesign? Är det svårt att fixa? :)
2013-08-17, 12:35:14

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria