today's

Dagens outfit, hann tyvärr inte ta en bättre bild haha. Jeans - Tiger of sweden, t-shirt - Bikbok, jacka - Bikbok. 
 
Tjooo. Sitter och kollar på tv och ska snart laga mat till imorgon, tagga haaajk. Haha, ne känns inte så himla lockande direkt men det kan ju bli lite kul om man har tur. Vi ska cykla och gå flera mil typ och sen ska vi tälta (!) och så åker vi hem dagen därpå. Så ska snart gå ner och göra lite kycklingsallad till mig och Lovisa och sen gå och lägga mig. Kommer inte bli så mycket uppdatering de närmsta dagarna, ska jobba både lördag och söndag också men ska försöka klämma in lite inlägg då och då! P&K

  0 kommentarer på "today's"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria