videoinlägg: mina garderober

 
Fail att kepsen ramlade ner haha :P Och ja, det ser ut som det är krig i hallen utanför, pga rensing i förrådet hehe. Hur som helst, en liten video på mina garderober och hur jag har mina kläder oså, hoppas ni gillar den! 

  4 kommentarer på "videoinlägg: mina garderober"

Postet av: Michaela
HAHA älskar att kepsen trillade. Så jävla organized du är
Svar: Haha så jävla typiskt
Sofie Backlund
2013-08-05, 00:22:54
Postet av: Anonym
Vart har du köpt dem små vita korgarna?:))
Svar: På ikea! :)
Sofie Backlund
2013-08-05, 01:24:36
Postet av: Anonym
Vad heter låten i videon? :)
Svar: Thinking about you med Calvin Harris :)
Sofie Backlund
2013-08-05, 10:00:36
Postet av: Syster
Bara så alla vet är alla borstar förutom 3 mina!
Svar: men okej bitchemma
Sofie Backlund
2013-08-05, 14:43:43

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria