vita levi's

Fick dessa jättefina shorts av min systers kompis, jättegulligt! De var dock lite för stora för mig, så himla synd för har verkligen letat efter ett par vita shorts och Levi's är ju alltid snyggast. Men tänkte kolla om det är någon av er som är intresserade? Tråkigt om de inte kommer till användning liksom. De är i storlek 30 men är små i storleken så passar nog 27-28 ungefär.
 
Skriv till min kik: hannnasofie eller maila mig på: [email protected] 

  1 kommentarer på "vita levi's"

Postet av: A
Hur mycket skulle du kunna tänka dig att ta för de?
Svar: 150 hade jag tänkte ungefär! :)
Sofie Backlund
2013-08-30, 17:22:02

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria