all of me

Hej och förlåt! Har inte alls varit på något blogghumör direkt, är fortfarande inte riktigt kry och hinner inte ta några bilder innan solen går ner haha!? De senaste dagarna har varit bra i alla fall. Mitt humör går väldigt mycket upp och ner just nu, men så får det vara ett tag.

Hur som helst, i onsdags hade vi ju skolavslutning där det vara massa duktiga som uppträdde! Höjdpunkten var ju ändå Anton Ewald haha, kan lägga upp en video på det senare. I torsdags hade vi julklappsbyte hos Lejla, fick jättefina grejer men glömde dom där så får visa nån annan dag! Jätterolig kväll verkligen. Och igår blev det ännu mer party då Leyla och hennes kille hade inflyttningsfest, så är inte jättepigg idag haha. Nu ska jag kolla några avsnitt Gossip girl. 

Och förresten så ska jag svara på era frågor så fort jag hinner!


  0 kommentarer på "all of me"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria