river island

Alla kläder är från River Island.
 
Ni har väl inte missat att River Island öppnar en butik i Gallerian någon gång i vår??? Alltså tror ingen är lyckligare över detta än jag. River Island är min DRÖMBUTIK, alltså kan typ inte beskriva med ord hur glad jag är eller hur mycket pengar jag kommer spendera där när det öppnar haha. Ska fan börja spara :P 
 
Märket finns även på Nelly för er som inte orkar vänta eller vill beställa från England. Klicka HÄR för att komma dit.

  2 kommentarer på "river island"

Postet av: sofia
snyggt :D
Svar: Eller hur! :D
Sofie Backlund
2013-12-30, 02:27:34
URL: http://byfia.com
Postet av: lisawho
OMG ÄR DET SANT???? Fan vad najs!!! Älskar River Island :')
2014-01-01, 15:43:09
URL: http://lisawho.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria