ur mobilarkivet

1. Jennifer och Lovisa när vi var i Sthlm sist. 2. Filip Ludde och Haris hos Benne. 3. En ful fisk. Haha, nej men fick en fråga om jag kunde göra en video på den här sminkningen, är inte säker på om jag kommer hinna nu innan nyår men annars kan jag tipsa om lite andra videos/bilder!
 4. Lovisa och jag hos Lejla i torsdags. 5. Fredagens fest-outfit. 6. En väldigt suddig bild på Anton Ewald från julavslutningen.
7. Jag lol. 8. Julklappsbyte hos Lejla. 9. Jag och fina Bea. 
 
Tänkte att eftersom jag aldrig hinner ta några bilder så kan jag väl bjuda på lite vardag ur mobilarkivet. Ingen ordning på bilderna alls haha, men men. Imorgon ska jag verkligen försöka hinna fota lite innan vi drar till mamma. Annars då? Julafton imorgon och känner ingen julkänsla alls haha, får hoppas på att jag känner av lite imorgon iallafall. Nu måste jag välja ut något att ha på mig imorgon, p&k!

 

 

  0 kommentarer på "ur mobilarkivet"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria