julklappstips till pojkvännen

gifts for boyfriend
Här kommer lite julklappstips till pojvännen som ni önskade. Nu vet ju inte jag vad era pojkvänner har för stil haha, men lite idéer på vad man kan köpa iallafall! Det bästa är väl att fråga honom vad han önskar sig egentligen, eller typ gå en runda på stan och be honom peka ut lite saker som han tycker om. Eller om du verkligen inte kommer på nånting så kan man ju alltid köpa hans favoritparfym? Kan ju inte gå fel då. Vill man inte köpa nån "sak" så bjud honom på middag och bio nån kväll eller något. Finns rätt mycket man kan köpa och göra när man väl tänker efter. Allting på bilden (tror jag) ligger under 1000-lappen iallafall! 
 
Och så tänkte jag bara tipsa om en till julklappssida där det finns massa tips, man kan välja vem julklappen ska vara till osv. HÄR! 
 

  2 kommentarer på "julklappstips till pojkvännen"

Postet av: Linda
fina grejer
2013-11-27, 15:32:53
URL: http://www.nattstad.se/Lindalinnros
Postet av: FELICIAMASALLA.SE
Bra tips :D
2013-12-05, 09:40:23
URL: http://feliciamasalla.se

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria