dagens inspo

Lite inspo från min we<3it.
 
Hej på eeer. Har flängt runt på stan hela dagen med Agnes och Elvira. Kollat efter lite halloweengrejer, ätit och fikat med Johan och Filip. Helt klart en mysig dag. Tanken var också att jag skulle till gymmet med Agnes men har gått och fått nån jobbig förkylning så är jättehängig och orkar knappt göra nånting, så fick tyvärr skippa det idag.. Ska inte till skolan imorgon då jag måste bli bättre tills på fredag och dessutom har vi simning och jag har mens, haha är det inte alltid så?? 
 
Har iallafall bestämt helt vad jag ska vara på min halloweenfest på fredag nu, kommer bli såå jäkla kul! Mer om det senare. Och svarar på era kommentarer imorgon, nu ska jag gosa ner mig i sängen och kolla på nya avsnittet av PLL ♥

  2 kommentarer på "dagens inspo"

Postet av: Denise
Hejsan:D skulle du kunna designa
2013-10-30, 10:03:37
URL: http://denisees.blogg.se
Postet av: Denise
Hejsan skulle du kunna designa min blogg, header osv..? :)
2013-10-30, 10:04:03
URL: http://denisees.blogg.se

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria