happy friday

Heeej. Har inte hunnit blogga idag då jag har haft en del att göra. Åkte ju hem till mamma i Västerås igår och i förmiddags var vi på Erikslund och Ikea och kikade i lite butiker. Efteråt tog jag tåget hem och mötte upp Edvin för lite pizzalunch. Senare blev det ett mag- och benpass på gymmet som gick riktigt bra faktiskt. Sen var tanken att jag skulle ta bussen hem men missade såklart den så fick gå haha.. Städade och lagade mat när jag kom hem och nu har jag och Edvin precis ätit och sitter och kollar på SNN news, så bra haha! 
 
Förresten, bara för att ni är så himla bra och skriver så fina saker så kommer det upp en sjukt bra tävling här imorgon! Så glöm inte att kika in då godingar ♥

  3 kommentarer på "happy friday"

Postet av: Sofia
Åh va duktig du är!! You go girl
Svar: Taack!!
Sofie Backlund
2013-10-19, 13:41:28
Postet av: thien
drom kroppen....................
Svar: Men åh tack!!
Sofie Backlund
2013-10-19, 19:31:25
URL: http://lekindy.blogg.se
Postet av: Emma
Detsamma! : ) Hur hittade du till min blogg?
Svar: Tack! Via bloggspaningen :)
Sofie Backlund
2013-10-23, 10:47:09
URL: http://theemsway.blogg.se

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria