instapics

Två snapshots från min instagram. Ville ju inte alls krypa ner i sängen igen istället för att gå till jobbet i söndags... Och så en bild på mig, Leyla och Jennifer när vi hade tjejkväll i fredags! 
 
Var på gymmet efter skolan och körde lite ben och rumpa. Hann dock inte mer än 45 minuter men bättre än inget! Glömde även skor och tofs hemma så det blev väl inte världens bästa pass haha.. Ska snart äta bakad potatis med pappa och sen försöka plugga lite, bloggar mer snart! 

  1 kommentarer på "instapics"

Postet av: Jennifer
Jag följer dig också nu och blev följare nr 255 :)
2013-10-15, 19:32:21
URL: http://jenniferspictures.blogg.se

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria