notion 1.3

Hittade denna sjukt fina blus från Notion 1.3 igår. Är egentligen ingen "blus-människa" haha, men denna var så jäkla snygg. Ryggen är verkligen helt perfekt! Finns att klicka hem HÄR.
 

  1 kommentarer på "notion 1.3"

Postet av: aschmanda
Riktigt snygg :) !



Vinnaren av Veckans blogg är utsedd, gå in och kika om det va du som vann, om inte går det att vara med igen :) Kram
Svar: Eller hur! :D
Sofie Backlund
2013-10-07, 22:12:39
URL: http://aschmandas.se

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria