shoppat

Båda två kommer från H&M. Fyndade fuskpälsen för bara 30 kronor, helt sjukt haha!
 
Idag har jag jobbat mellan 10:30 och 16:30, var sjuukt mycket folk och massor att göra eftersom det var marknad precis utanför. Men då går ju tiden snabbare iallafall! Efter jobbet cyklade jag hem och sen åkte vi till farmor och åt köttfärsbiffar och till efterrätt blev det äppelkaka, inte helt fel. 
 
Imorgon efter skolan ska jag till gymmet, har fortfarande sån sjuk träningsvärk men det ska nog gå bra ändå. Vill ni att jag bloggar med om träning? Är ju inget proffs direkt men ändå..? Tell me isåfall! ♥
 

  0 kommentarer på "shoppat"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria