svar på frågor

Instagram: ♥sofiebacklund♥
Weheartit: ♥hannasofie♥ (klick)
 

Gud vilken fin klocka!? Var har du köpt den? :) Kram! (detta inlägg) Taack! Den är köpt på Ur&Penn! :)

Är det en sån här härlig matt färg? (detta inlägg) Ja, helt perfekt!

Vad är det för typsnitt på underrubriken i headern?:) Signerica tror jag det heter :)

Ser ut att vara snyggt i alla fall! :) Är det H&M:s egna märke? :) (detta inlägg) Ja, det är det!

Gör du headers? :) Ja, jag gör headers för 40:-/st! Skriv en kommentar eller maila mig om ni är intresserade!

 

Måste bara säga att jag blir jätteglad av era fina kommentarer. Även om jag kanske inte hinner svara på alla så läser jag alla och jag tar verkligen åt mig, tack♥

 


  0 kommentarer på "svar på frågor"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria