the perfect dress

Beställde denna från Nellys rea igår. Den kostade 299:- från början men fick den för bara 119kr. Tog den i storlek S eftersom de är väldigt små i storlekarna. Har den i gult sen tidigare och den har jag faktiskt i M haha, men S borde nog också passa. HÄR hittar ni den.
 

  2 kommentarer på "the perfect dress"

Postet av: Moa
Shit, vad glad jag blev att du kommenterade mig blogg! Då fick jag chansen att läsa din med, och den är sparad på favoriter! Jättefin blogg verkligen :)!
2013-10-23, 09:45:51
URL: http://moras.blogg.se
Postet av: Olivia Magnusson
åh va fin!

sv: hihi,taack :D
kramis♥
Svar: Visst är den! :D kram<3
Sofie Backlund
2013-10-23, 10:41:01
URL: http://oliviasfotoblogg.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria