torsdag

Bilder från min We<3it, följ mig HÄR
 
Heej! Har inte hunnit ta några bilder idag så det får bli ett till tråkigt inlägg haha. Har för övrigt haft världens bad day, men börjar bli lite bättre nu. Åkte hem till Edvin för en stund sen och nu ska vi äta popcorn och kolla på film. Köpte förresten gymkort idag, denna gång SKA jag lyckas. Mer om det sen, måste sluta nu för Edvin protesterar genom att ligga på golvet och tjura haha. p&k

  1 kommentarer på "torsdag"

Postet av: Jennifer
Ja jag gör gärna blogloving byte :) Kommentara när du har lagt till mig + nummer så gör jag detsamma :)
2013-10-12, 10:54:51
URL: http://jenniferspictures.blogg.se

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria