23.41

Jacka - H&M, tröja - Bikbok, shorts - Levi's, halsduk - Gina. (Och JA, det var kallt!!)
 
Nattbloggar som vanligt haha.. Har varit hos farmor hela kvällen och ätit mat och tårta, yum. Sen när jag och min syster kom hem satte vi oss och gjorde en matsedel eftersom vi aldrig kan komma överrens om vad vi ska äta på kvällarna haha.. Ska snart sova och imorgon har jag bara en lektion och sedan ska jag till Edvin tror jag, får se om vi ska gå på nån fest eller om vi stannar hemma. Ska ju upp ganska tidigt på lördag om vi ska hinna med tåget. 
 
Uppdateringen är inte så värst bra, i know. Men det kommer bli bättre snart, ska kanske kanske byta bloggportal också, men mer om det senare! ♥

  2 kommentarer på "23.41"

Postet av: Elin
Sjukt snygga shorts ju!
Svar: Tack så mycket!
Sofie Backlund
2013-10-01, 23:45:16
URL: http://piggelinen.blogg.se
Postet av: Modemix/Sheima
Så fin du är!
Svar: Tack snälla!
Sofie Backlund
2013-10-01, 23:49:24
URL: http://modemix.se

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria